😤😤😤😤😤😤😤😤😤

Känner mig allmänt jävla matt idag. Setat inne med Wille nu i mer än ett dygn, så jävla tråkigt. Ingenting känns roligt längre. Usch! Så tänkte passa på att gnälla lite... Så ni som bara stör er och hatar gnäll, sluta läs NU!

Människor.. Vilka jävlar det är egentligen! Just nu hatar jag fan nyfikna jävlar! Som tex folk som inte hör av sig förens det händer nÃ¥got "intressant" och spännande. DÃ¥ ska folk minsann undra och veta. Och sÃ¥ finns det dom som helt plötsligt bara vill ses och umgÃ¥s, egentligen helt utan anledning, varför undrar jag? Är det för att kunna säga: aa jag känner dom som har ett barn som ska dö, åå de är sÃ¥ synd om dom. Eller? Fyfan, far Ã¥t skogen! Vill inte ha med människor Ã¥ göra som bara ska suga Ã¥t sig info. Det är konstigt.. Precis som min mamma sa en gÃ¥ng, att det är sÃ¥ mycket hjärtan hit Ã¥ dit pÃ¥ tex Facebook, men vart är alla i det verkliga livet? 
Jag menar hur mÃ¥nga skulle egentligen veta nÃ¥got om vÃ¥rat liv, om jag inte lagt ut en enda grej pÃ¥ sociala medier? VÃ¥r familj och typ fyra-fem till kanske, max? 
Jag tänker lÃ¥ta hur jävla ego jag vill nu, skiter i vad folk tycker faktiskt. Men det är nu jag nog har insett att bra vänner finns det inte mÃ¥nga av, inte alls nu. Dom lyser med sin frÃ¥nvaro och jag tänker aldrig mer tjata mer. Kom inte sen heller, ber jag er om. 

Vill bara kasta hela min värld Ã¥t helvete och hoppas att allting bara gÃ¥r i miljontals bitar och att allting bara blÃ¥ser Ã¥t olika hÃ¥ll i vinden. 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du..om du visste hur mycket jag känner igen mig!! Det är "bara" när vi är i Göteborg och ska operera lill. Apan som folkh å fä hör av sig!!?? Som om det är det som är det jobbigäste?! Vardagen då?! Vad vet dom om den?! Då förväntar sig folk att man ska le och vara glad! Fast man bara vill kräkas!! Alexandra du är bäst!! Du och din familj!!! Spy ur dig all skit!!! Och spy på dom som bara vill "synas" när det passar dom!! <3

2015-04-30 @ 23:33:57
Postat av: Anonym

Finns bara ett fåtal vänner,mina kan ja räkna på 1hand, o hellre ett fåtal riktiga än en massa falska, puss på dig gumman

2015-05-01 @ 14:20:57
Postat av: Anonym

just de, puss från stefans linda btw 💋

2015-05-01 @ 14:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: