Perfekt fredag 👌

IgĂ„r fick jag lov att provbaka lite till willis kalas. En hallonpaj som blev supergod! Och blĂ„bĂ€rsmuffins med vaniljkrĂ€m inuti och crisp ovanpĂ„. Dom blev ocksĂ„ bra, dock var blĂ„bĂ€ren Ă€ckliga, enligt mig, sĂ„ dom lĂ€r bytas ut 😄
Senare pĂ„ dagen kom Anna och Andreas och killarna mĂ„lade sista omgĂ„ngen pĂ„ övervĂ„ningen medans jag och Anna lagade mat 👌 



IgĂ„r jag jag ocksĂ„ in i vecka 31 🙌 denna graviditet har faktiskt gĂ„tt rĂ€tt fort. Vilket Ă€r skönt, och jag hoppas dom tvĂ„ sista mĂ„naderna gĂ„r rĂ€tt fort ocksĂ„ 😊. 


Idag ska jag och Willis ta de lugnt medan David lĂ€gger golv uppe! Och imorgon ska jag ha myskvĂ€ll med Elin och Maja 😍💓



Kommentarer
Postat av: sofie

Åh vilken fin bild pĂ„ er 😘

2016-01-30 @ 21:45:49
Postat av: Mamma

LĂ„ter som en bra helg.... đŸ‘đŸ»
Fina ni ❀

2016-01-31 @ 11:24:14
Postat av: Lotti

ska bli gott!

2016-02-01 @ 11:38:21
Postat av: Lotti

jag tycker ocksÄ att ni Àr fina ;-)

2016-02-01 @ 11:39:23

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: