Bygge på g

Alltså vädret stanna såhär för alltid 🙏! Setat ute en stund idag medans David hållt på ute. Snart har vi en altan som vi kan sola på och grilla och i sommar blir det nog en pool också. Passar mig utmärkt eftersom jag inte kommer visa mig på någon badstrand (typ aldrig mer)! Så nu längtar jag tills den är klar 😍! Men eftersom jag vet att davve är effektiv när han väl är igång står de nog inte på försen den är klar! 
Nu blir de kycklingsallad här och senare en liten promenad. 

Willes och Wildas kusin och min guddotter 😍 alltid så glad 💓



Kommentarer
Postat av: Mamma

Va härligt... Då beställer du ett par badenbadenstolar till oss å daaaa 👌🏼

Svar: Japp de ska införskaffas 😀👌
alexandrawillson.blogg.se

2016-05-05 @ 17:07:14
Postat av: Faster Anna 🌷

Glad att just du är Miras gudmor & att hon får växa upp vid din sida! 😘💗

Svar: men söta du 😭💓😘
alexandrawillson.blogg.se

2016-05-05 @ 22:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: